Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Телефона розмова може бути записана для покращення якості обслуговування Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може: 1. Обміняти товар належної та неналежної якості. 2. Повернути товар належної та неналежної якості. 3. Повернути або обміняти товар належної та неналежної якості. Який товар підлягає обміну: 1. Товар, у котрого є чек; 2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку; 3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів. Процедура повернення та обміну товару Належної якості: 1. Повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте № декларації відправленої посилки або можете зробити легке повернення через НП та IBAN банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар 4. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за рахунок клієнта. Процедура повернення товару Неналежної якості: Перевіряйте обов'язково товар у разі отримання у відділенні транспортної компанії. (Якщо товар пошкоджений, складіть акт претензії/відказ у відділенні транспортної компанії в момент отримання) Повернення товару неналежної якості можливе тільки за наявності акту відмови/огляду! Під час огляду товару вдома, на жаль, претензії прийняти не можемо. Весь товар перевіряється перед відправленням і страхується. (Якщо перед відправленням товару виявиться брак, товар не надсилається, всі витрачені кошти повертаються) Умови огляду на офіційному сайті Нової Пошти — https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/inspection_rules.pdf Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту Київ 16 відділення відправки до 30 кг, більше Київ 183 відділення. Укрпошта Київ 04076 Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на IBAN карти Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.